orizatriz

orizatriz

Sopron,Bécs / Sopron, Vienna

2009. május 27. - orizaanyul

a4,a3,tempera, mindkettő magántulajdonban

A bejegyzés trackback címe:

https://orizatriz.blog.hu/api/trackback/id/tr827541104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge 2009.06.07. 09:36:09

Azonnal beléjük szerettem!
Különösen a soproni képbe, ha tehetem, gyakran járok ott, s igyekszem nem észrevenni, a "kóbor" autókat, a ronda táblákat és reklámokat. Én mindíg így látom.
Jó kis élmény!

oriza,a nyul 2009.06.07. 11:21:49

:) én sajnos már régen voltam ott... de tervezem.
süti beállítások módosítása